Telefonische oplichting en spoofing
Oplichting via de telefoon neemt toe. Criminelen doen zich bijvoorbeeld voor als Amazon, bank, Fraudehelpdesk of politie. Ga niet in op de verzoeken om je computer over te nemen of om een website te bezoeken.
's-Hertogenbosch, officieus Den Bosch genoemd, is de hoofdstad van de provincie Noord-Brabant. Tevens is het de hoofdplaats van gemeente 's-Hertogenbosch. De stad draagt de bijnaam 'Moerasdraak'. Deze naam heeft de stad overgehouden aan haar rol in de Tachtigjarige Oorlog. 's-Hertogenbosch was toen een vestingstad omringd door Moeras zoals Het Bossche Broek en de Moerputten, waardoor de stad 'onneembaar' werd geacht. De stad ligt aan 4 rivieren, De... Meer tonen Maas, De Aa, De Dommel en De Dieze. In 2019 telde de gemeente 154.220 inwoners en is daarmee de 4e stad van Noord Brabant. ’s-Hertogenbosch vormt met de andere vier grote Brabantse steden en omliggende gebieden metropoolregio Brabantstad. Een gebied met ongeveer 1,8 miljoen inwoners dat sterk georiënteerd is op de voorzieningen en werkgelegenheid in de vijf steden. In de noordelijke helft van het Hertogdom Brabant lagen in de twaalfde eeuw nog...
Door op de onderstaande knop te klikken komt u naar het formulier terecht voor het aanmaken van een geverifieerd profiel (een telefoonnummer aan de naam van de eigenaar koppelen).
Oplichting via de telefoon neemt toe. Criminelen doen zich bijvoorbeeld voor als Amazon, bank, Fraudehelpdesk of politie. Ga niet in op de verzoeken om je computer over te nemen of om een website te bezoeken.
De Fraudehelpdesk ontvangt meldingen van mensen die telefonisch benaderd worden namens de “National Police” en ‘Dutch Supreme Court’ (de Hoge Raad der Nederlanden). Als zij opnemen krijgen zij een Engels gesproken bandje te horen.
We passen commentaren aan en verwijderen om de volgende redenen:
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. Klik gewoon op de knop Verwijderen in het menu die je naast elke opmerking vindt. De gebruiker wordt vervolgens doorgestuurd naar een kort formulier waar hij aan de moderators kan beschrijven waarom het commentaar volgens hem onjuist is. Het verwerken van dit verzoek duurt meestal ca. één week. De gebruiker krijgt dan een melding hoe het commentaar door de moderators is afgehandeld.
Google en andere zoekmachines (Bing, Yandex, …) hebben eigen geheugen, ze tonen dus niet fragmenten van de pagina die altijd 100% accuraat zijn. Het kan enige tijd duren voordat de zoekmachine de inhoud van de pagina opnieuw indexeert en een relevant fragment van de pagina weergeeft. Meestal gaat het om weken, bij uitzondering kan het maanden duren.
Wat is je ervaring met dit nummer?