Service nummer feenstra
+31 72 576 4696
Alkmaar (gemeente)
Nederland
Alkmaar is een gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Holland. De gemeente bestond tot eind 2014 uit de stad Alkmaar, Oudorp en een deel van Koedijk. Sinds 2015 omvat de gemeente Alkmaar ook het grondgebied van de voormalige gemeenten Schermer en Graft-De Rijp. De gemeente Alkmaar heeft 109.897 inwoners op een grondgebied van 110,68 km², wat een bevolkingsdichtheid geeft van ruim 968 inw./km². Sinds de fusie meet de gemeente Alkmaar, inclusief... Meer tonen water, 117,83 km², een fractie kleiner dan het aangrenzende Bergen. Zowel voor als na de fusie is Alkmaar de vijfde gemeente van Noord-Holland naar inwonertal, na Amsterdam, Haarlem, Zaanstad en Haarlemmermeer . De gemeente ligt in de samenwerkingsregio Kennemerland, en deels in West-Friesland. Het verstedelijkte gebied om Alkmaar neemt in de regio een belangrijke plaats in. Het vormt het centrum van het stedelijk gebied Alkmaar, met 296.027 tot...
Door op de onderstaande knop te klikken komt u naar het formulier terecht voor het aanmaken van een geverifieerd profiel (een telefoonnummer aan de naam van de eigenaar koppelen).
Wat is je ervaring met dit nummer?
Tips voor artikelen
Komt dit bericht wel echt van KVK?
Momenteel gaan er valse e-mails en sms-berichten rond van oplichters die zich voordoen als KVK, zogenoemde phishing. Wanneer je op de link in de mail of sms klikt, moet je gegevens invullen. Open het bericht niet en klik niet op links in de mail of sms. Stuur het bericht door naar phishingbericht@kvk.nl....
Phishing of fraude melden
Steeds vaker proberen oplichters klanten te misleiden via internet, sms of telefoon om hun bankgegevens of persoonlijke informatie te ontfutselen. Dat noemen we ‘phishing’.
Misschien iets voor jou
Mijn commentaar is van het forum verdwenen of is aangepast, waarom?
We passen commentaren aan en verwijderen om de volgende redenen:
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar een bestanddelen van het begrip inbreuk bevat en deze handeling te beoordelen is op basis van algemene voorlichting.
- Wij krijgen de informatie, dat een bepaalde commentaar persoonsgegevens volgens de Wet op de Bescherming Persoonsgegevens bevat (Wbp, AVG).
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar vulgair of denigrerend is.
- We ontvangen een verzoek van de politie om het commentaar te verwijderen.
- We ontvangen een rechterlijke beslissing om het commentaar te verwijderen.
Hoe kan ik een schadelijk commentaar melden?
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. Klik gewoon op de knop Verwijderen in het menu die je naast elke opmerking vindt. De gebruiker wordt vervolgens doorgestuurd naar een kort formulier waar hij aan de moderators kan beschrijven waarom het commentaar volgens hem onjuist is. Het verwerken van dit verzoek duurt meestal ca. één week. De gebruiker krijgt dan een melding hoe het commentaar door de moderators is afgehandeld.
Het commentaar is verwijderd maar blijft toch in zoekresultaten te zien. Waarom?
Google en andere zoekmachines (Bing, Yandex, …) hebben eigen geheugen, ze tonen dus niet fragmenten van de pagina die altijd 100% accuraat zijn. Het kan enige tijd duren voordat de zoekmachine de inhoud van de pagina opnieuw indexeert en een relevant fragment van de pagina weergeeft. Meestal gaat het om weken, bij uitzondering kan het maanden duren.
Commentaren