ze blijven bellen en het is pure oplichting Bel nooit terug en dien een klacht in
+31 72 303 4825
Advitas
Interesse in het nummer 0723034825 voor laatste 30 dagen
Alkmaar (gemeente)
Nederland
Alkmaar is een gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Holland. De gemeente bestond tot eind 2014 uit de stad Alkmaar, Oudorp en een deel van Koedijk. Sinds 2015 omvat de gemeente Alkmaar ook het grondgebied van de voormalige gemeenten Schermer en Graft-De Rijp. De gemeente Alkmaar heeft 109.897 inwoners op een grondgebied van 110,68 km², wat een bevolkingsdichtheid geeft van ruim 968 inw./km². Sinds de fusie meet de gemeente Alkmaar, inclusief... Meer tonen water, 117,83 km², een fractie kleiner dan het aangrenzende Bergen. Zowel voor als na de fusie is Alkmaar de vijfde gemeente van Noord-Holland naar inwonertal, na Amsterdam, Haarlem, Zaanstad en Haarlemmermeer . De gemeente ligt in de samenwerkingsregio Kennemerland, en deels in West-Friesland. Het verstedelijkte gebied om Alkmaar neemt in de regio een belangrijke plaats in. Het vormt het centrum van het stedelijk gebied Alkmaar, met 296.027 tot...
Wat is je ervaring met dit nummer?
Op 3 augustus door dit bedrijf gebeld.
Hoe komt dit bedrijf aan mijn tel.nummer en hoe weten ze bij welke bank ik een hypotheek heb?
Met deze vragen in mijn achterhoofd en daarover behoorlijk geirriteerd, had ik de beller binnen 1 minuut afgepoeierd (opflikkeren oplichter) en direct nummer geblokkeerd.
Scammers/phishers die vaak 1x laten overgaan en dan ophangen. Andere keren wordt getracht gegeven jou los te peuteren.
Tips voor artikelen
Wat is phishing?
“Phishing” is een vorm van oplichting per e-mail. Het woord “phishing” is in feite de samentrekking van het Engelse woord “fishing”, in het Nederlands vissen, en “phreaking”, waarmee men het hacken van telefoonnetwerken bedoelt.
Komt dit bericht wel echt van KVK?
Momenteel gaan er valse e-mails en sms-berichten rond van oplichters die zich voordoen als KVK, zogenoemde phishing. Wanneer je op de link in de mail of sms klikt, moet je gegevens invullen. Open het bericht niet en klik niet op links in de mail of sms. Stuur het bericht door naar phishingbericht@kvk.nl....
Misschien iets voor jou
Je voordelen van het registreren voor Call Insider
Je registratie voor Call Insider is gratis. Door jezelf te registreren krijg je enkele voordelen:
- Minder reclames.
- Een overzicht van eigen beoordelingen die je kan wissen of aanpassen.
- Mogelijkheid om meldingen in te stellen wanneer iemand op je commentaar reageert.
- Bij het toevoegen van een opmerking is het niet nodig om reCaptch (bescherming tegen SPAM-bots) in te vullen.
- Je kan elke dag meer opmerkingen toevoegen.
- Gemakkelijker rapporteren van ongepaste beoordelingen.
Mijn commentaar is van het forum verdwenen of is aangepast, waarom?
We passen commentaren aan en verwijderen om de volgende redenen:
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar een bestanddelen van het begrip inbreuk bevat en deze handeling te beoordelen is op basis van algemene voorlichting.
- Wij krijgen de informatie, dat een bepaalde commentaar persoonsgegevens volgens de Wet op de Bescherming Persoonsgegevens bevat (Wbp, AVG).
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar vulgair of denigrerend is.
- We ontvangen een verzoek van de politie om het commentaar te verwijderen.
- We ontvangen een rechterlijke beslissing om het commentaar te verwijderen.
Hoe kan ik een schadelijk commentaar melden?
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. Klik gewoon op de knop Verwijderen in het menu die je naast elke opmerking vindt. De gebruiker wordt vervolgens doorgestuurd naar een kort formulier waar hij aan de moderators kan beschrijven waarom het commentaar volgens hem onjuist is. Het verwerken van dit verzoek duurt meestal ca. één week. De gebruiker krijgt dan een melding hoe het commentaar door de moderators is afgehandeld.
Commentaren (3)