Dit is onderdeel van een complete stalkingcampagne die al een tijdje gaande is. Dit wordt gesteund door Destiny White Label Services BV uit Heerlen; die als telecomprovider donders goed weet dat deze telefonische terreurcampagne gaande is, maar het moedwillig door laat gaan. Klachten indienen bij de ACM dus en daarbij ook aangeven welke kwaliijke rol Destiny hier in speelt. Wie als bonafide bedrijf een telco zoekt, zoek vooral verder en laat deze laaienlichters links liggen.
+31 70 207 4085
Den Haag
Nederland
Den Haag, officieel 's-Gravenhage, is de hoofdstad van de provincie Zuid-Holland en met 547.757 inwoners de op twee na grootste gemeente van Nederland, na Amsterdam en Rotterdam. Al is Den Haag niet de hoofdstad van Nederland, dat is Amsterdam, het is wel de residentie en fungeert in veel opzichten als hoofdstad. De stad Den Haag ontstond in de middeleeuwen rond de Hofvijver en het Binnenhof, tegenwoordig het centrum van de Nederlandse politiek. De... Meer tonen Nederlandse regering en het parlement zijn in de stad gevestigd, en het is de residentie van het koninklijk huis. Ook staan de meeste ambassades, alle ministeries en de Hoge Raad in Den Haag. Daarnaast is de stad standplaats van verschillende nationale en internationale rechtscolleges, waaronder het Internationaal Gerechtshof in het Vredespaleis en het Internationaal Strafhof. Het was rond het jaar 1900 ook de gastheer van de twee Haagse vredesconferenties,...
Door op de onderstaande knop te klikken komt u naar het formulier terecht voor het aanmaken van een geverifieerd profiel (een telefoonnummer aan de naam van de eigenaar koppelen).
Wat is je ervaring met dit nummer?
Tips voor artikelen
Nep 'Microsoft-helpdesk' licht Nederlanders...
Een internationale groep criminelen, die zich voordoet als medewerkers van de Microsoft-helpdesk, maakte in 2017 in Nederland bijna 2.000 slachtoffers. Bij elkaar zijn ze voor zo'n 7 miljoen euro opgelicht. Eén van de slachtoffers werd voor 98.000 euro opgelicht, zo blijkt uit cijfers van de politie....
BEKIJK - Pas op voor verdachte telefoontjes...
Het aantal verdachte telefoontjes met een robotstem neemt toe. Dat meldt Safeonweb, het meldpunt van de overheid voor verdachte telefoons of mails. Ook de lokale politiezones merken dat oplichters hier meer en meer gebruik van maken. Hoe herken je zogenoemde "robocalls" precies en wat doe je eraan?
Misschien iets voor jou
Je voordelen van het registreren voor Call Insider
Je registratie voor Call Insider is gratis. Door jezelf te registreren krijg je enkele voordelen:
- Minder reclames.
- Een overzicht van eigen beoordelingen die je kan wissen of aanpassen.
- Mogelijkheid om meldingen in te stellen wanneer iemand op je commentaar reageert.
- Bij het toevoegen van een opmerking is het niet nodig om reCaptch (bescherming tegen SPAM-bots) in te vullen.
- Je kan elke dag meer opmerkingen toevoegen.
- Gemakkelijker rapporteren van ongepaste beoordelingen.
Mijn commentaar is van het forum verdwenen of is aangepast, waarom?
We passen commentaren aan en verwijderen om de volgende redenen:
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar een bestanddelen van het begrip inbreuk bevat en deze handeling te beoordelen is op basis van algemene voorlichting.
- Wij krijgen de informatie, dat een bepaalde commentaar persoonsgegevens volgens de Wet op de Bescherming Persoonsgegevens bevat (Wbp, AVG).
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar vulgair of denigrerend is.
- We ontvangen een verzoek van de politie om het commentaar te verwijderen.
- We ontvangen een rechterlijke beslissing om het commentaar te verwijderen.
Hoe kan ik een schadelijk commentaar melden?
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. Klik gewoon op de knop Verwijderen in het menu die je naast elke opmerking vindt. De gebruiker wordt vervolgens doorgestuurd naar een kort formulier waar hij aan de moderators kan beschrijven waarom het commentaar volgens hem onjuist is. Het verwerken van dit verzoek duurt meestal ca. één week. De gebruiker krijgt dan een melding hoe het commentaar door de moderators is afgehandeld.
Commentaren