Bij vorige beoordeling: persoon sprak andere taal en is dus zeker niet van uit Almere aan het bellen maar vanuit een buitenlands callcentrum omgeleid via Almere
+31 36 523 0546
Almere
Nederland
Almere is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Flevoland, in de polder Zuidelijk Flevoland. De gemeente verwelkomde in oktober 2016 de 200.000ste inwoner en telde op 1 maart 2021 215.164 inwoners. Almere grenst aan de landzijde aan de gemeenten Lelystad en Zeewolde. Aan zijn waterkant ligt Almere aan het Gooimeer, IJmeer en Markermeer. De stad ligt, op de dijken na, geheel onder zeeniveau. Almere is in de tweede helft van de twintigste... Meer tonen eeuw opgezet als tweede grotere stad in de provincie Flevoland. De eerste woningen werden opgeleverd in 1976. Inmiddels is zij Lelystad, de hoofdstad van Flevoland met ruim 79.000 inwoners, in inwonertal ver voorbijgestreefd. Na 25 jaar, in 2001, had Almere al 150.000 inwoners. Anno 2020 is zij qua inwoners de achtste gemeente van het land. In de komende periode zal de stad kunnen groeien tot een aantal van 350.000 inwoners.
Door op de onderstaande knop te klikken komt u naar het formulier terecht voor het aanmaken van een geverifieerd profiel (een telefoonnummer aan de naam van de eigenaar koppelen).
Wat is je ervaring met dit nummer?
Mijn vm was ingesproken (dacht ik) eerst totaal niets te horen, alleen een hoop geroezemoes op de achtergrond, daarna een of andere randdebiel die op verschillende hele irritante manieren zogenaamd aan het lachen was! Zou de persoon weleens face to face willen zien!! !!
Tips voor artikelen
ACM ziet klachten over ongewenste telefoontjes...
Het aantal klachten over ongewenste telemarketingtelefoontjes is de afgelopen jaren fors toegenomen. Kreeg de Autoriteit Consument & Markt (ACM) in 2019 nog 1.231 meldingen binnen over ongewenste belletjes van bedrijven, in 2020 lag dat aantal op zo'n 3.700. Ook dit jaar komen er meer meldingen dan voorheen...
Vorig jaar bijna 12.000 klachten over phishing...
In 2022 ontving de Economische Inspectie van de FOD Economie bijna 52.000 meldingen over misleidende handelspraktijken en oplichting. Bijna een kwart van de meldingen gaat over phishing en dat aantal blijft stijgen. De top 3 wordt vervolledigd door meldingen over ongewenste telefoontjes en verkoopfraude....
Misschien iets voor jou
Mijn commentaar is van het forum verdwenen of is aangepast, waarom?
We passen commentaren aan en verwijderen om de volgende redenen:
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar een bestanddelen van het begrip inbreuk bevat en deze handeling te beoordelen is op basis van algemene voorlichting.
- Wij krijgen de informatie, dat een bepaalde commentaar persoonsgegevens volgens de Wet op de Bescherming Persoonsgegevens bevat (Wbp, AVG).
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar vulgair of denigrerend is.
- We ontvangen een verzoek van de politie om het commentaar te verwijderen.
- We ontvangen een rechterlijke beslissing om het commentaar te verwijderen.
Hoe kan ik een schadelijk commentaar melden?
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. Klik gewoon op de knop Verwijderen in het menu die je naast elke opmerking vindt. De gebruiker wordt vervolgens doorgestuurd naar een kort formulier waar hij aan de moderators kan beschrijven waarom het commentaar volgens hem onjuist is. Het verwerken van dit verzoek duurt meestal ca. één week. De gebruiker krijgt dan een melding hoe het commentaar door de moderators is afgehandeld.
Het commentaar is verwijderd maar blijft toch in zoekresultaten te zien. Waarom?
Google en andere zoekmachines (Bing, Yandex, …) hebben eigen geheugen, ze tonen dus niet fragmenten van de pagina die altijd 100% accuraat zijn. Het kan enige tijd duren voordat de zoekmachine de inhoud van de pagina opnieuw indexeert en een relevant fragment van de pagina weergeeft. Meestal gaat het om weken, bij uitzondering kan het maanden duren.
Commentaren