Geen gehoor na opnemen
+31 36 207 6115
Almere
Nederland
Almere is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Flevoland, in de polder Zuidelijk Flevoland. De gemeente verwelkomde in oktober 2016 de 200.000ste inwoner en telde op 1 maart 2021 215.164 inwoners. Almere grenst aan de landzijde aan de gemeenten Lelystad en Zeewolde. Aan zijn waterkant ligt Almere aan het Gooimeer, IJmeer en Markermeer. De stad ligt, op de dijken na, geheel onder zeeniveau. Almere is in de tweede helft van de twintigste... Meer tonen eeuw opgezet als tweede grotere stad in de provincie Flevoland. De eerste woningen werden opgeleverd in 1976. Inmiddels is zij Lelystad, de hoofdstad van Flevoland met ruim 79.000 inwoners, in inwonertal ver voorbijgestreefd. Na 25 jaar, in 2001, had Almere al 150.000 inwoners. Anno 2020 is zij qua inwoners de achtste gemeente van het land. In de komende periode zal de stad kunnen groeien tot een aantal van 350.000 inwoners.
Door op de onderstaande knop te klikken komt u naar het formulier terecht voor het aanmaken van een geverifieerd profiel (een telefoonnummer aan de naam van de eigenaar koppelen).
Wat is je ervaring met dit nummer?
Tips voor artikelen
Wat gebeurt er met jouw gegevens na een datalek?
Je hoort steeds vaker van een ‘datalek’ in het nieuws. Gegevens van klanten die een bedrijf heeft verzameld voor eigen doeleinden komen dan in de handen van onbevoegden. Zonder jouw toestemming, terwijl het over jouw gegevens gaat. Denk maar eens na over welke gegevens bedrijven van je willen weten:...
Twente in actie tegen digitale criminaliteit
Digitale middelen zoals laptops en mobiele telefoons zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Helaas zijn criminelen ook online actief. Ze doen zich voor als iemand die je vertrouwt zoals een vriend, een winkel, of zelfs je bank. Via e-mail of een bericht proberen ze je gegevens of geld...
Misschien iets voor jou
Je voordelen van het registreren voor Call Insider
Je registratie voor Call Insider is gratis. Door jezelf te registreren krijg je enkele voordelen:
- Minder reclames.
- Een overzicht van eigen beoordelingen die je kan wissen of aanpassen.
- Mogelijkheid om meldingen in te stellen wanneer iemand op je commentaar reageert.
- Bij het toevoegen van een opmerking is het niet nodig om reCaptch (bescherming tegen SPAM-bots) in te vullen.
- Je kan elke dag meer opmerkingen toevoegen.
- Gemakkelijker rapporteren van ongepaste beoordelingen.
Mijn commentaar is van het forum verdwenen of is aangepast, waarom?
We passen commentaren aan en verwijderen om de volgende redenen:
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar een bestanddelen van het begrip inbreuk bevat en deze handeling te beoordelen is op basis van algemene voorlichting.
- Wij krijgen de informatie, dat een bepaalde commentaar persoonsgegevens volgens de Wet op de Bescherming Persoonsgegevens bevat (Wbp, AVG).
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar vulgair of denigrerend is.
- We ontvangen een verzoek van de politie om het commentaar te verwijderen.
- We ontvangen een rechterlijke beslissing om het commentaar te verwijderen.
Hoe kan ik een schadelijk commentaar melden?
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. Klik gewoon op de knop Verwijderen in het menu die je naast elke opmerking vindt. De gebruiker wordt vervolgens doorgestuurd naar een kort formulier waar hij aan de moderators kan beschrijven waarom het commentaar volgens hem onjuist is. Het verwerken van dit verzoek duurt meestal ca. één week. De gebruiker krijgt dan een melding hoe het commentaar door de moderators is afgehandeld.
Commentaren