Klantenservice NPO. Ze proberen je goed te helpen
+31 35 677 5755
NPO Klantenservice
Hilversum
Nederland
Hilversum is een plaats en gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Holland en de grootste plaats in de landstreek het Gooi. Hilversum huisvest veel landelijke omroepbedrijven en wordt ook wel aangeduid als de 'mediastad'. De gemeente Hilversum heeft 91.180 inwoners op een oppervlakte van 46,19 km². Na een aanvankelijk voorspoedige groei daalde de plaats in de tweede helft van de 20ste eeuw sterk in inwonertal, van 100.000 in 1958 tot minder dan... Meer tonen 80.000 in 1999. De gemeente duidde zichzelf ook aan als 'tuinstad' vanwege de groene omgeving, die deel uitmaakt van het Groene Hart, en vanwege het relatief grote aantal villa's, als 'villadorp'.
Wat is je ervaring met dit nummer?
Tips voor artikelen
Fraudehelpdesk ziet toename telefonische...
De Fraudehelpdesk ziet een stijging van het aantal meldingen over telefonische oplichting, zo meldt het over de jaarcijfers van 2022. Het gaat om een stijging van 18 procent. In 136 gevallen is geld afgestaan, wat neerkwam op een totale schade van ruim 1 miljoen euro.
Hengelose loopjongens van criminelen veroordeeld...
De twee Hengelose vrienden Sam A. (22) en Koen T. (22) zijn door de rechtbank in Almelo veroordeeld voor hun rol in grootscheepse fraude via WhatsApp.
Misschien iets voor jou
Je voordelen van het registreren voor Call Insider
Je registratie voor Call Insider is gratis. Door jezelf te registreren krijg je enkele voordelen:
- Minder reclames.
- Een overzicht van eigen beoordelingen die je kan wissen of aanpassen.
- Mogelijkheid om meldingen in te stellen wanneer iemand op je commentaar reageert.
- Bij het toevoegen van een opmerking is het niet nodig om reCaptch (bescherming tegen SPAM-bots) in te vullen.
- Je kan elke dag meer opmerkingen toevoegen.
- Gemakkelijker rapporteren van ongepaste beoordelingen.
Mijn commentaar is van het forum verdwenen of is aangepast, waarom?
We passen commentaren aan en verwijderen om de volgende redenen:
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar een bestanddelen van het begrip inbreuk bevat en deze handeling te beoordelen is op basis van algemene voorlichting.
- Wij krijgen de informatie, dat een bepaalde commentaar persoonsgegevens volgens de Wet op de Bescherming Persoonsgegevens bevat (Wbp, AVG).
- We ontvangen informatie, dat een bepaalde commentaar vulgair of denigrerend is.
- We ontvangen een verzoek van de politie om het commentaar te verwijderen.
- We ontvangen een rechterlijke beslissing om het commentaar te verwijderen.
Hoe kan ik een schadelijk commentaar melden?
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. Klik gewoon op de knop Verwijderen in het menu die je naast elke opmerking vindt. De gebruiker wordt vervolgens doorgestuurd naar een kort formulier waar hij aan de moderators kan beschrijven waarom het commentaar volgens hem onjuist is. Het verwerken van dit verzoek duurt meestal ca. één week. De gebruiker krijgt dan een melding hoe het commentaar door de moderators is afgehandeld.
Commentaren