Wat is phishing?
“Phishing” is een vorm van oplichting per e-mail. Het woord “phishing” is in feite de samentrekking van het Engelse woord “fishing”, in het Nederlands vissen, en “phreaking”, waarmee men het hacken van telefoonnetwerken bedoelt.
Schagen is een gemeente in de Nederlandse provincie Noord-Holland, gedeeltelijk in de regio West-Friesland, sinds 2013 de naam van een fusiegemeente die bestaat uit de voormalige gemeenten Schagen, Zijpe en Harenkarspel. De hoofdplaats is de gelijknamige stad Schagen. Het gemeentehuis van Tuitjenhorn was nog enkele jaren in gebruik door de fusiegemeente naast het kantoor in Schagen dat in begin 2017 verbouwd is. Het gemeentebestuur is gevestigd in... Meer tonen het gemeentehuis aan de Laan in Schagen.De stad Schagen is de enige plaats binnen de nieuwe gemeente die ooit stadsrechten heeft gekregen, en vormt ook de belangrijkste toeristentrekker naast de kust van de Zijpe, met onder meer de badplaatsen Groote Keeten, Callantsoog en Sint Maartenszee. Het gebied tussen de kust en de stad Schagen wordt gekenmerkt door de landbouwgronden, met veel bollenvelden en een aantal middelgrote dorpen. Bij Petten zijn...
“Phishing” is een vorm van oplichting per e-mail. Het woord “phishing” is in feite de samentrekking van het Engelse woord “fishing”, in het Nederlands vissen, en “phreaking”, waarmee men het hacken van telefoonnetwerken bedoelt.
Momenteel gaan er valse e-mails en sms-berichten rond van oplichters die zich voordoen als KVK, zogenoemde phishing. Wanneer je op de link in de mail of sms klikt, moet je gegevens invullen. Open het bericht niet en klik niet op links in de mail of sms. Stuur het bericht door naar phishingbericht@kvk.nl....
Je registratie voor Call Insider is gratis. Door jezelf te registreren krijg je enkele voordelen:
We passen commentaren aan en verwijderen om de volgende redenen:
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. Klik gewoon op de knop Verwijderen in het menu die je naast elke opmerking vindt. De gebruiker wordt vervolgens doorgestuurd naar een kort formulier waar hij aan de moderators kan beschrijven waarom het commentaar volgens hem onjuist is. Het verwerken van dit verzoek duurt meestal ca. één week. De gebruiker krijgt dan een melding hoe het commentaar door de moderators is afgehandeld.
Wat is je ervaring met dit nummer?