Quicknet solutions. Niet toegestane koude telemarketing. Iedereen die hiermee te maken krijgt meld het bij de ACM. Alleen als er genoeg meldingen zijn komt zo'n bedrijf op de radar bij de ACM.
+31 20 225 9660
Quicknet solutions
Amsterdam
Nederland
Amsterdam is de hoofdstad van Nederland. De gemeente Amsterdam is naar inwonertal de grootste gemeente. De stad, in het Amsterdams ook Mokum genoemd, ligt in de provincie Noord-Holland, aan het IJ, het Noordzeekanaal en de monding van de Amstel. De gemeente Amsterdam telt 872.922 inwoners. Groot-Amsterdam telde eind 2016 1.344.659 inwoners. Het aantal verschillende nationaliteiten in de gemeente behoort tot de hoogste ter wereld.Amsterdam dankt zijn... Meer tonen naam aan de ligging bij een in de 13e eeuw aangelegde dam in de Amstel. De plaats kreeg kort na 1300 stadsrechten, werd in 1345 door het Mirakel van Amsterdam een pelgrimsoord en groeide in de Gouden Eeuw uit tot een van de belangrijkste haven- en handelssteden ter wereld. Een toestroom van buitenlanders uit vooral de Zuidelijke Nederlanden, Duitsland en de Scandinavische landen leidde vanaf het eind van de 16e eeuw tot stadsuitbreidingen, waaronder...
Wat is je ervaring met dit nummer?
Hilarisch. Vertelde de jongeman dat ik best wel met hem wilde praten, maar dat hij zijn tijd verdoet. Hij gaf aan dat die dat niet kon voorstellen. Na enkele minuten kwamen we aan bij de vraag wat ik nu betaal voor mijn internet. Hij hing binnen nog geen seconden op nadat ik mijn tarief had genoemd. Jammer! Hoe langer ik met hem aan de telefoon zit hoe langer hij een effectief verkoop telefoontje kan plegen.
Telemarketing zonder toestemming
Niet opnemen! Er wordt gebeld tijdens etenstijd op een werkmobiel.
Vervelend gesprek, ze openen het gesprek met technische wijziging voor ziggo. U bent geen klant meer, waarom? Omdat je nu door glasvezel nu kan kiezen.
Waarna ze de gewoon de verbinding verbreken! Zo irritant, dit is al de derde of vierde keer dat ze bellen. Alleen het eerste gesprek verliep redelijk maar werd uiteindelijk toch ook verbroken toen het gesprek te lang duurde en duidelijk werd dat ik niets ging kopen.
Neem je op. Hoor je niks. Daarna word de hoorn erop gegooid. Lees hier dat ik nog geluk heb gehad.
Scam - Ziggo
Tips voor artikelen
Schade door bankhelpdeskfraude bedroeg 16,5...
De schade door phishing en helpdeskfraude bedroeg in de eerste zes maanden van 2021 in totaal 22,5 miljoen euro, meldt de Nederlandse Vereniging van Banken. Vooral de schade door bankhelpdeskfraude lijkt toe te nemen. Die bedroeg 16,5 miljoen euro.
Ongewenste telefonische oproepen vanuit het...
Ongewenste oproepen om informatie los te maken, je iets te verkopen of je willen beïnvloeden in het maken van een bepaalde keuze - iedereen heeft ze wel gehad. De meesten op dit forum zullen prima in staat zijn deze gesprekken op te vangen en lekker verder te gaan met het eigen leven.
Misschien iets voor jou
Hoe lang werkt deze dienst en voor wie is die bedoeld?
Onze dienst ontstond in het jaar 2011 in Tsjechië. Het gaat om een webforum, waar mensen kunnen hun ervaring met de telefoonnummers delen, hoewel met de storende nummers (vooral telemarketing, enquetes) als nuttige nummers(bijvoorbeeld koeriers, bureaus). Deze dienst is bedoeld voor iedereen die wil weten wie de eigenaar is van een bepaald telefoonnummer 0202259660 en of het wenselijk is om dit nummer op te nemen.
Wat alles kan de gebruiker te weten komen van het telefoonnummer dat hem belt?
Gebruikers kunnen informatie krijgen over de beoordelingen van een telefoonnummer 0202259660 van andere mensen, interesse in het telefoonnummer in het afgelopen jaar en, indien mogelijk, de locatie van het telefoonnummer (bij vaste lijnen).
Hoe meten we het verkeer van een telefoonnummer?
Dit is het aantal bezoeken van de pagina. Toegang vanaf één apparaat wordt slechts één keer per dag geteld. We streven eraan dat het verkeer niet wordt beïnvloed door toegang van zoekmachines, het moet dus het aantal bezoeken van echte gebruikers zijn.
Commentaren (7)