Telefonische oplichting en spoofing
Oplichting via de telefoon neemt toe. Criminelen doen zich bijvoorbeeld voor als Amazon, bank, Fraudehelpdesk of politie. Ga niet in op de verzoeken om je computer over te nemen of om een website te bezoeken.
Oostburg is een stad in de gemeente Sluis, in de Nederlandse provincie Zeeland. Het is sinds de gemeentelijke herindeling van 2003 de hoofdplaats van de gemeente Sluis. Oostburg ligt in West-Zeeuws-Vlaanderen. Met 4.625 inwoners is Oostburg even na Breskens de grootste plaats in de gemeente Sluis. Oostburg vervult een centrumfunctie: het gemeentehuis, een school voor voortgezet onderwijs, het Ledeltheater en een ziekenhuis zijn er gevestigd. Daarnaast... Meer tonen vervult de stad de rol van winkelcentrum en zijn er diverse banken gevestigd. Vroeger was Oostburg ook het toneel van veemarkten en dergelijke. De bevolking van Oostburg is protestants met een grote katholieke minderheid. De plaatsen ten zuiden van Oostburg zijn overwegend katholiek, die ten noorden overwegend protestants. Naast de per 1 januari 2011 tot één protestantse gemeente gefuseerde hervormde en gereformeerde kerken zijn er in Oostburg...
Oplichting via de telefoon neemt toe. Criminelen doen zich bijvoorbeeld voor als Amazon, bank, Fraudehelpdesk of politie. Ga niet in op de verzoeken om je computer over te nemen of om een website te bezoeken.
De Fraudehelpdesk ontvangt meldingen van mensen die telefonisch benaderd worden namens de “National Police” en ‘Dutch Supreme Court’ (de Hoge Raad der Nederlanden). Als zij opnemen krijgen zij een Engels gesproken bandje te horen.
We passen commentaren aan en verwijderen om de volgende redenen:
Elke gebruiker heeft een mogelijkheid om elke commentaar onmiddelijk inactief te maken tot het moment, waneer die behandeld wordt door de moderators. Klik gewoon op de knop Verwijderen in het menu die je naast elke opmerking vindt. De gebruiker wordt vervolgens doorgestuurd naar een kort formulier waar hij aan de moderators kan beschrijven waarom het commentaar volgens hem onjuist is. Het verwerken van dit verzoek duurt meestal ca. één week. De gebruiker krijgt dan een melding hoe het commentaar door de moderators is afgehandeld.
Google en andere zoekmachines (Bing, Yandex, …) hebben eigen geheugen, ze tonen dus niet fragmenten van de pagina die altijd 100% accuraat zijn. Het kan enige tijd duren voordat de zoekmachine de inhoud van de pagina opnieuw indexeert en een relevant fragment van de pagina weergeeft. Meestal gaat het om weken, bij uitzondering kan het maanden duren.
Wat is je ervaring met dit nummer?